مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 05:302021-05-16پزشكي

امتحانات دستیاران تسهیل می شود/ کنترل بیشتر بر کشیک های موظفی دستیاران


با توجه به اینکه دستیاران به دلیل شیوع کرونا در فشار کاری و استرس قرار دارند؛ تلاش می کنیم تسهیلاتی را فراهم کنیم که امتحانات نسبت به سال گذشته سهل تر شود.

- معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: با توجه به اینکه دستیاران به دلیل شیوع کرونا در فشار کاری و استرس قرار دارند؛ تلاش می کنیم تسهیلاتی را فراهم کنیم که امتحانات نسبت به سال گذشته سهل تر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو فشار کاری را درک می کنیم و تمام تلاش خود را بر این می گذاریم که استرس کمتری به دستیاران عزیز وارد شود و نظم و انضباط را با فشار حداقلی رعایت کنیم.

معاون آموزشی وزارت بهداشت اضافه کرد: اینکه فکر کنیم برگزاری آزمون دستیاری، ارتقا و تله بورد تنها مشکل دستیاران است صحیح نیست؛ اما تلاش می کنیم امکانات و تسهیلاتی را فراهم کنیم که امتحانات نسبت به سال گذشته سهل تر شود.

وی در خصوص عدم رعایت تعداد شیفت تعیین شده از سوی وزارت بهداشت به دستیاران توسط برخی دانشگاه های علوم پزشکی، خاطر نشان کرد: معدود دانشگاه هایی وجود دارند که تعداد شیفت های دستیاران را رعایت نمی کنند، بر این اساس تمهیداتی برای داشتن کنترل بیشتر بر رعایت موظفی کشیک های دستیاران اندیشیده ایم.

باید نظام کشوری شفاف وجود داشته باشد تا با داشتن داشبوردهای مدیریتی، بتوانیم دانشگاه ها و رشته ها را رصد کنیم و اگر کسی از قوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتحانات دستیاران تسهیل می شود/ کنترل بیشتر بر کشیک های موظفی دستیاران

امتحانات دستیاران تسهیل می شود/ کنترل بیشتر بر کشیک های موظفی دستیاران