مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-05-16اقتصادي

بهره برداری از نخستین مجتمع گردشگری سلامت در کردستان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان گفت: نخستین مجتمع حوزه گردشگری سلامت کردستان در آینده نزدیک بهره برداری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، یعقوب گویلیان در روند بازدید از این مجتمع گردشگری، اظهار کرد: رفع مشکلات و موانع طرح های گردشگری از مهم ترین برنامه های معاونت گردشگری و سرمایه گذاری استان است.

وی خاطرنشان کرد: آماده همکاری و حمایت از بخش های خصوصی توانمند در حوزه های مختلف به ویژه گردشگری و صنایع دستی را داریم و در این راستا از تمام ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان افزود: نخستین مجتمع حوزه گردشگری سلامت کردستان علی رغم آماده بودن برای بهره برداری به دلیل مشکلاتی مسکوت مانده است که با رایزنی مشکلات آن برطرف و تا یک ماه آینده به بهره برداری می رسد.

گویلیان به ظرفیت های لازم در حوزه گردشگری سلامت در استان گریزی زد و گفت: مجتمع دانژه با سرمایه گذاری بخش خصوصی و تسهیلات بانکی یک میلیارد و 900 میلیون تومان احداث شده است.

 اضافه کرد: زمینه توسعه و ایجاد اشتغال در بخش گردشگری سلامت در کردستان با توجه به همجواری با منطقه شمال عراق بسیار مناسب است از این بستر باید به نحو احسن استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از نخستین مجتمع گردشگری سلامت در کردستان

بهره برداری از نخستین مجتمع گردشگری سلامت در کردستان