مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-05-16اقتصادي

پرداخت پاداش به گزارش دهندگان مزارع غیرمجاز رمز ارز در استان مرکزی


معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی، از پرداخت بیش از یک میلیارد ریال پاداش به گزارش سایت قطره و به نقل ازدهندگان مزارع غیرمجاز رمز ارز در استان خبر داد.

-  حسین شمسی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به آثار مخرب استخراج غیرمجاز رمزارزها عنوان کرد: تاکنون 70 مرکز و 3432دستگاه ماینر استخراج غیرمجاز رمزارز در سطح استان شناسایی شده است.

وی با اشاره به اینکه وزارت نیرو با مزارع غیرمجاز ارز دیجیتال برخورد قضایی خواهد کرد، افزود: مزارع غیرمجاز ارز دیجیتال از طریق اطلاع رسانی مردمی، نظارت مراکز پایش صنعت برق و از طریق کنتورهای هوشمند و همچنین رصد دستگاه قضایی و انتظامی شناسایی می شوند.

وی بیان کرد: برای استخراج بیت کوین دستگاه های استخراج به صورت شبانه روزی باید روشن باشند، بنابراین مقدار برق مصرفی و میزان تحمیل آن به شبکه بیش از حد بوده و فشار زیادی را به شبکه توزیع برق وارد می کند.

شمسی خاطرنشان کرد: رویکرد وزارت نیرو در اعطای امتیاز برق و فعالیت ماینرها به شکلی است که بعد از اینکه صاحبان مزارع پروانه کسب و کار را از وزارت صنعت، معدن و تجارت ارائه کردند، تامین برق این مزارع قانونی در اولویت قرار گیرد.

انتهای پیام/ 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت پاداش به گزارش دهندگان مزارع غیرمجاز رمز ارز در استان مرکزی

پرداخت پاداش به گزارش دهندگان مزارع غیرمجاز رمز ارز در استان مرکزی