مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-05-16اقتصادي

نفوذ بالای بازی های موبایلی در میان ایرانی ها


بازی های موبایلی اکنون بیش از همیشه با نرخ نفوذ و گردش مالی بیشتر در میان بازیکنان موجب زنده ماندن اکوسیستم صنعت بازی در ایران هستند.

- گزارش دایرک درباره شاخص ترین اطلاعات استفاده از پلتفرم موبایل نفوذ بالای بازی های موبایلی در میان ایرانی ها بازی های موبایلی اکنون بیش از همیشه با نرخ نفوذ و گردش مالی بیشتر در میان بازیکنان موجب زنده ماندن اکوسیستم صنعت بازی در ایران هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز تحقیقات بازی های دیجیتال (دایرک) در تازه ترین گزارش خود مبتنی بر پیمایش ملی مصرف بازی های دیجیتال ایران در سال 1399 ضمن ارائه نگاهی کامل به الگوی بازی، ترجیحات و میزان هزینه کرد بازیکنان موبایلی، به مرور شاخص ترین اطلاعات استفاده از این پلتفرم در میان بازیکنان ایرانی پرداخته است.

این گزارش که با عنوان نمای نزدیک 1398- پلتفرم موبایل: نیروی پیشران در بنیاد ملی بازی های رایانه ای منتشر شده است، حکایت از نفوذ بسیار بالای بازی های موبایلی در میان بازیکنان ایرانی دارد.

چنانچه با استناد به یافته های این گزارش از مجموع 32 میلیون بازیکن ایرانی، 29 میلیون و 300 هزار نفر بازیکن پلتفرم موبایل هستند که حداقل یک ساعت در هفته و با یکی از دستگاه های گوشی هوشمند و تبلت بازی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفوذ بالای بازی های موبایلی در میان ایرانی ها

نفوذ بالای بازی های موبایلی در میان ایرانی ها