مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 05:202021-05-16سياسي

برگزاری سمپوزیوم ژنتیک و سلول های بنیادی با رویکرد ژن درمانی


ششمین سمپوزیوم ژنتیک و سلول های بنیادی با رویکرد ژن درمانی در تاریخ 29 و 30 اردیبهشت ماه جاری به صورت مجازی و با همکاری ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی و دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ششمین سمپوزیوم ژنتیک و سلول های بنیادی با رویکرد ژن درمانی در چهار محور، چشم انداز، یافته ها و بازارها در حوزه ژن درمانی ، سازه ها و حامل ها (ویروسی و غیر ویروسی) ، مباحث نوین در ژن درمانی و ویرایش ژنوم و قوانین، ضوابط و اخلاق در ژن درمانی برگزار خواهد شد.

این سمپوزیوم با حضور اساتید برجسته بین المللی از کشورهای مختلف نظیر آمریکا، انگلستان، هندوستان و همچنین اساتید صاحب نام داخلی که در حوزه سلول و ژن درمانی فعالیت دارند، میزبان متخصصین ژنتیک، بیوتکنولوژی، علوم سلولی کاربردی پزشکان، دانشجویان و دانش پژوهان کشور خواهد بود.

دکتر امیرعلی حمیدیه، دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی اظهار کرد: تاکنون 2400 نفر از اساتید، پژوهشگران، دانش پژوهان و دانشجویان علاقمند به علم ویرایش ژنوم در ششمین سمپوزیوم ژنتیک و سلول های بنیادی با رویکرد ژن درمانی ثبت نام کرده اند که نشان دهنده علاقه فراوان نسل جدید از این رویداد علمی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سمپوزیوم ژنتیک و سلول های بنیادی با رویکرد ژن درمانی

برگزاری سمپوزیوم ژنتیک و سلول های بنیادی با رویکرد ژن درمانی