مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 05:202021-05-16اقتصادي

رونق مناطق آزاد کشور با سرمایه گذاری چینی ها


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: با سرمایه گذاری چینی ها در گردشگری و جزایر، مناطق آزاد کشور رونق خواهند گرفت.

- ایسنا/هرمزگان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: با سرمایه گذاری چینی ها در گردشگری و جزایر، مناطق آزاد کشور رونق خواهند گرفت.

علی اصغر مونسان، شب گذشته (25 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طی هشت سال خدمت دولت تدبیر و امید 320 طرح گردشگری در کشور به بهره برداری رسیده و این وزارتخانه بهره برداری از 200 طرح دیگر را در چند ماه آینده برنامه ریزی کرده است.

وی اضافه کرد: در نتیجه اقدامات دولت تدبیر و امید تعداد تخت های اقامتی کشور به نسبت 280 هزار تخت ابتدای سال 1392 هم اکنون با رشد 50 درصدی به 420 هزار تخت رسیده است.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بیان کرد: در این مدت 450 هتل، هتل آپارتمان و واحد اقامتی و همچنین 2 هزار و 200 واحد بومگردی در کشور به بهره برداری رسیده است و هم اکنون نیز حدود 300 طرح به ارزش 150 هزار میلیارد تومان دیگر در دست ساخت و تکمیل است.

وی با اشاره به اینکه طبق اعلام بانک مرکزی و سازمان جهانی گردشگری میزان درآمد کشور از محل گردشگری در سال 98 حدود 11 میلیارد و 800 میلیون دلار برآورد شده است، افزود: این میزان شامل 2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق مناطق آزاد کشور با سرمایه گذاری چینی ها

رونق مناطق آزاد کشور با سرمایه گذاری چینی ها