مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 05:202021-05-16سياسي

میهمانی 201 هزار مددجو بر سفره خیران کرمانشاهی


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از کمک 25 میلیارد تومانی کرمانشاهیان در پویش ایران همدل-اطعام مهدوی خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از کمک 25 میلیارد تومانی کرمانشاهیان در پویش ایران همدل-اطعام مهدوی خبر داد.

محسن رخصی با اشاره به راه اندازی پویش ایران همدل-اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان امسال در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری، از مشارکت 25 میلیارد و 886 میلیون تومانی کرمانشاهیان نیکوکار در این پویش خبر داد.

رخصی با اشاره به فعالیت بیش از 85 آشپزخانه مهدوی در استان از محل این کمک ها، گفت: در این آشپزخانه ها بیش از 201 هزار پرس غذای گرم با رعایت پروتکل های بهداشتی برای خانوارهای مددجو و کم برخوردار استان طبخ و میان آنان توزیع شد.

وی اظهار کرد: در پویش ایران همدل-اطعام مهدوی، امسال حدود 67 هزار بسته معیشتی و غذایی نیز برای خانوارهای تحت حمایت با مشارکت خیران نیک اندیش تامین شد.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین در این ماه مبارک حدود 39 هزار بسته افطاری ساده تهیه و در میان خانوارهای نیازمند توزیع شد.

رخصی در پایان ضمن قدردانی از مشارکت خوب و کریمانه مردم استان کرمانشاه در پویش ایران همدل-اطعام مهدوی، تصریح کرد: این پویش عمق فرهنگ اسلامی و نوع دوستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میهمانی 201 هزار مددجو بر سفره خیران کرمانشاهی

میهمانی 201 هزار مددجو بر سفره خیران کرمانشاهی