مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 05:152021-05-16بين الملل

تاس: نمایندگان تل آویو و فلسطین در نشست شورای امنیت شرکت می کنند


یک منبع آگاه به خبرگزاری تاس اعلام کرد که نمایندگانی از رژیم صهیونیستی و فلسطین در نشست امروز (یکشنبه، 26 اردیبهشت ماه) شورای امنیت درباره رسیدگی به تنش های قدس اشغالی شرکت خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک منبع آگاه به خبرگزاری روسی تاس اعلام کرد که نمایندگانی از رژیم صهیونیستی و فلسطین به همراه آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل در جلسه علنی امروز (یکشنبه) شورای امنیت سازمان ملل در خصوص تنش های اخیر در فلسطین اشغالی سخنرانی خواهند کرد.

این منبع آگاه در این خصوص توضیح داد: علاوه بر 15 کشور عضو شورای امنیت سازمان ملل، نمایندگانی از فلسطین، اسراییل و شماری از کشورهای منطقه از جمله اردن و مصر در این نشست شرکت خواهند کرد .

طبق گزارش خبرگزاری تاس، استفان دوجاریک سخنگوی دبیرکل سازمان ملل روز گذشته (شنبه) به خبرنگاران اعلام کرد که گوترش قصد دارد در نشست امروز شورای امنیت سازمان ملل درباره درگیری ها در قدس اشغالی سخنرانی کند.

نشست امروز، سومین نشست شورای امنیت سازمان ملل برای حل و فصل منازعات اخیر فلسطینیان و صهیونیست ها محسوب می شود اما این اولین نشست علنی شورای امنیت با مشارکت طرف های درگیر محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاس: نمایندگان تل آویو و فلسطین در نشست شورای امنیت شرکت می کنند

تاس: نمایندگان تل آویو و فلسطین در نشست شورای امنیت شرکت می کنند