مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 05:152021-05-16سياسي

دیروز کدام گفتمان ها فعال شدند؟/ تحلیلی بر اولین مواضع چهره های انتخاباتی


ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری دیروز به پایان رسید و گزینه های مهمی در آخرین مهلت ثبت نام وارد این کارزار شدند.

جدای از آنکه کدام یک از این نامزدها خواهند توانست صلاحیت ورود به انتخابات را اخذ کنند می توان تاثیرات اولین مواضع انتخاباتی شان .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس پلاس، شماره شانزدهم انتخابات پلاس را اختصاص دادیم به مسئله مرزبندی ها و مواضع نامزدهای انتخاباتی حین ثبت نام و تاثیر آن بر شکل گیری گفتمان های انتخاباتی در کارزار سیزدهم ریاست جمهوری ایران اسلامی.

لاریجانی در برزخ در میان داوطلبانی که دیروز برای ثبت نام به وزارت کشور مراجعه کردند شاید جهت دارترین سخنرانی را علی لاریجانی داشت.

احتمالا متنی که لاریجانی از روی آن سخنرانی کرد حاصل ساعت ها تامل و برنامه ریزی بود اما این متن سراسر دچار یک اختلال در صورت بندی و انسجام بود.

تک عبارتهای این متن بسیار جذاب است اما وقتی به صورت یک کل و در نسبت با گوینده تحلیل می شود قابل درک نیست و شاید بتوان آن را یک اشتباه استراتژیک تلقی کرد.

لاریجانی در این سخنان سعی کرد با همه مرزبندی کند.

از دوگانه نه کلید و نه چکش استفاده کرد تا بگوید نه دولت سوم روحانی است و نه همسوی با گفتمانی که رییسی نمایندگی خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیروز کدام گفتمان ها فعال شدند؟/ تحلیلی بر اولین مواضع چهره های انتخاباتی

دیروز کدام گفتمان ها فعال شدند؟/ تحلیلی بر اولین مواضع چهره های انتخاباتی