مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 05:152021-05-16سياسي

ترقی: تداوم ادبیات سال 96 را شاهد هستیم/ سه سناریوی اصلاح طلبان برای انتخابات


عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه تداوم ادبیات سال 96 را شاهد هستیم گفت: جریان اصلاحات و جریان اعتدال در آزمون حل مشکلات معیشتی مردم و در آزمون تعامل با جهان و حفظ منافع ملی و رضایتمندی مردم مردود شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه صبح نو گفت وگویی با حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی انجام داده است که بخش های مهم آن در ادامه می آید.

جریان های اصلاحات و اعتدال مردود شده اند - امروز برای مردم ما اثبات شده است که جریان اصلاحات و جریان اعتدال در آزمون حل مشکلات معیشتی مردم و در آزمون تعامل با جهان و حفظ منافع ملی و رضایتمندی مردم مردود شده اند.

- آن ها نتوانستند رضایتمندی مردم در این مقطع از انقلاب را به دست آورند و سرمایه اجتماعی نظام را بالا ببرند؛ بلکه موجب شدند امید که در گام دوم انقلاب باید در مردم برای تداوم انقلاب به وجود بیاید به یاس تبدیل شود.

تداوم ادبیات سال 96 را شاهد هستیم/ مشکل اصلی، انتخاب بوده است و نه انقلاب - ادبیات برخی از کاندیداها در آخرین روز ثبت نام شبیه همان ادبیاتی بود که در سال 96 اصلاح طلبان استفاده کردند و با آن ادبیات سعی کردند که رقیب هراسی کنند و با این نوع ادبیات، مردم را در تداوم مسیر اعتدال و حفظ هر دو جریان سیاسی در مدیریت کشور به صحنه بیاورن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترقی: تداوم ادبیات سال 96 را شاهد هستیم/ سه سناریوی اصلاح طلبان برای انتخابات

ترقی: تداوم ادبیات سال 96 را شاهد هستیم/ سه سناریوی اصلاح طلبان برای انتخابات