مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 05:102021-05-16ورزشي

رقابت 29 دوومیدانی کار برای راهیابی به پارالمپیک توکیو


رییس انجمن پارادوومیدانی از برگزاری آخرین مرحله مسابقات رکودگیری دوومیدانی با حضور 29 ورزشکار در روز پنج شنبه 30 اردیبهشت خبر داد و گفت: دوومیدانی کارانی که بتوانند رکورد نفر اول تا سوم سال های 2018 تا 2021 را به ثبت برسانند به تیم ملی دعوت خواهند شد.

- رییس انجمن پارادوومیدانی از برگزاری آخرین مرحله مسابقات رکودگیری دوومیدانی با حضور 29 ورزشکار در روز پنج شنبه 30 اردیبهشت خبر داد و گفت: دوومیدانی کارانی که بتوانند رکورد نفر اول تا سوم سال های 2018 تا 2021 را به ثبت برسانند به تیم ملی دعوت خواهند شد.

بهمن رضایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: آخرین مرحله رکوردگیری دوومیدانی برای مشخص شدن نفرات اعزامی به بازی های پارالمپیک توکیو، روز پنج شنبه(30 اردیبهشت) با حضور 29 ورزشکار زن و مرد (19 دوومیدانی کار معلول و 10 ورزشکار نابینا و کم بینا) در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار خواهد شد.

او گفت: در این مرحله از رکوردگیری تمام دوومیدانی کاران چه آن هایی که شانس کسب مدال طلا، نقره و برنز در پارالمپیک توکیو دارند و چه ورزشکارانی که از سوی کمیته ملی پارالمپیک شانس مجدد رکوردگیری به آن ها داده شده، شرکت خواهند کرد و در پایان فهرست نهایی نفرات اعزامی به توکیو پس از جلسه کادر فنی و با تایید کمیته ملی پارالمپیک روز شنبه یکم خرداد اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 29 دوومیدانی کار برای راهیابی به پارالمپیک توکیو

رقابت 29 دوومیدانی کار برای راهیابی به پارالمپیک توکیو