مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 05:102021-05-16پزشكي

چرایی وضعیت قرمز قلعه گنج


رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: بعضی روزها روند افزایشی در حد یک یا دو مورد بوده اما نرم افزار قرمز نشان می دهد که به طور هوشمند رعایت پروتکل ها را بیشتر انجام بدهند.

- ایسنا/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: بعضی روزها روند افزایشی در حد یک یا دو مورد بوده اما نرم افزار قرمز نشان می دهد که به طور هوشمند رعایت پروتکل ها را بیشتر انجام بدهند.

دکتر اصغر مکارم در گفت و گو با ایسنا در پاسخ به چرایی وضعیت قرمز شهرستان قلعه گنج در جنوب کرمان گفت: کل موارد مثبت قلعه گنج در هفته گذشته12مورد بوده و در حال حاضر یک مورد بستری داریم اما علی رغم پایین بودن آمار، بعضی روزها روند افزایشی در حد یک یا دو مورد بوده که نرم افزار وضعیت را قرمز نشان می دهد که به طور هوشمند رعایت پروتکل ها را بیشتر انجام بدهند.

وی خروج روزانه بالای 2000 کامیون از سراسر کشور را با توجه به فصل برداشت محصولات کشاورزی یکی از دلایل عمده انتشار ویروس و عدم قطع زنجیره انتقال عنوان کرد و افزود: متاسفانه تردد کامیون ها با این حجم در انتقال ویروس کرونا در منطقه بسیار موثر است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت همچنین شیوه زندگی مردم در جنوب کرمان را نیز از دیگر دلایل مهم در انتقال کرونا دانست و اظهار کرد: فرهنگ خاص زندگی در جنوب کرمان را در افزایش آمار مبتلایان و فوتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرایی وضعیت قرمز قلعه گنج

چرایی وضعیت قرمز قلعه گنج