مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-05-16سياسي

1500 زندانی در کرمانشاه به مرخصی رفتند


دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: حدود یک هزار و 500 زندانی در کرمانشاه از مرخصی ویژه وضعیت قرمز کرونایی و ماه مبارک رمضان استفاده کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، شهرام کرمی امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: حدود یک هزار و 500 زندانی در کرمانشاه از مرخصی ویژه وضعیت قرمز کرونایی و ماه مبارک رمضان استفاده کردند.

وی تصریح کرد: هر چند تعداد زندانیان ما از ظرفیت اسمی زندان ها بیشتر است، اما در مقایسه با سنوات گذشته و با توجه به افزایش ورودی پرونده ها و جرم تعداد زندانیان تقریبا افزایشی نداشته که این یک موفقیت محسوب می شود.

دادستان کرمانشاه با تاکید براینکه پروتکل های بهداشتی در زندان های کرمانشاه به شدت رعایت می شود، گفت: همچنین برای تمام زندانیان تازه وارد قرنطینه اعمال می شود.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون حدود 20 تا 30 نفر از زندانیان کرمانشاه به کرونا مبتلا شده اند که آن هم زندانیان تازه وارد بوده اند که قبل از ورود به زندان قرنطینه شده اند و پس از بهبودی به زندان ورود کرده اند.

کرمی اعلام کرد: همچنین هیچگونه مرگ و میر ناشی از ابتلاء به کرونا هم در زندان های استان نداشته ایم.

وی با بیان اینکه به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی میزان تردد زندانیان به شعب دادسرا هم کاهش پیدا کرده، اعلام کرد: باتوجه به اینکه دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1500 زندانی در کرمانشاه به مرخصی رفتند

1500 زندانی در کرمانشاه به مرخصی رفتند