مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 05:002021-05-16ورزشي

لباس «حرفه ای» بر تن فوتبال ایران گشاد است


دربی پایتخت که از آن به عنوان یکی از 50 دربی مهم دنیای فوتبال نام برده می شود نشان داد که لباس فوتبال حرفه ای بر تن بازیکنان لیگ برتر کشور گشاد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبالای سر ورزشگاه ها سنگینی می کند تا تماشاگران همچنان از صفحه تلویویزیون بیننده بازی تیم خود باشند، انتظار می رفت یک فوتبال زیبا و قابل قبول از دو تیم ببینیم.

زیرا، عصاره فوتبال حرفه ای کشور در چهره لیگ برتر و البته تیم های آبی و قرمز نمایان می شود.

وقتی ادعا می کنیم دربی پایتخت یکی از 50 دربی مهم دنیای فوتبال است، پس باید توقع داشته باشیم تماشاگر یک بازی در سطح 49 دربی دیگر دنیا باشیم.

اما، متاسفانه فوتبالی را که جمعه گذشته از دو تیم دیدیم، به ما ثابت کرد که لباس فوتبال حرفه ای بر تن لیگ برتر ایران گشاد است.

زیرا، با مرور بازی می بینیم که اولین و مهم ترین نکته برجسته دربی پایتخت، صحبت های بی مورد و اضافی بازیکنان با یکدیگر و داور مسابقه بود.

این اتفاق هر بیننده ای را به یاد فوتبال دهه 80 و 90 تیم های عربی در آسیا می اندازد که یادمان نرفته چه فوتبال زشت و اعصاب خرد کنی به نمایش می گذاشتند.

کافی بود یک گل بزنند و مابقی زمان بازی را به تلف کردن وقت و دعوای لفظی با بازیکنان حریف مشغول شوند تا جایی که تیم حریف از کوره در می رفت و در نهایت بازی، آن طور که عرب ها می خواستند به پایان می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لباس «حرفه ای» بر تن فوتبال ایران گشاد است

لباس «حرفه ای» بر تن فوتبال ایران گشاد است