مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 05:002021-05-16سياسي

النخاله: این نبرد تا تحقق خواسته های مردم فلسطین ادامه خواهد داشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نخاله در گفت وگوی تلفنی سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر پایداری و مقاومت ملت فلسطین و پافشاری آنها برای دفاع از مقدسات خود با تمام قدرت، - دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر لزوم پایداری و مقاومت ملت فلسطین در قبال رژیم صهیونیستی، گفت که مقاومت به درخواست مردم فلسطین وارد نبرد شد و این نبرد تا زمان تحقق خواسته های بر حق مردم فلسطین ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نخاله در گفت وگوی تلفنی سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر پایداری و مقاومت ملت فلسطین و پافشاری آنها برای دفاع از مقدسات خود با تمام قدرت، عزم و اراده تاکید کرد و گفت که مقاومت در غزه به درخواست مردم فلسطین در قدس و داخل و خارج از فلسطین وارد نبرد شد.

وی افزود : ملت ما توقف این نبرد را - پیش از توقف یورش ها به مسجد مبارک الاقصی از سوی دشمن و همه تلاش های دشمن برای سیطره بر محله های شیخ جراح و شیخ بستان در قدس - نخواهد پذیرفت.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین همچنین از مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت و مسئله فلسطین و یاری رساندن به فلسطینی ها با همه راهها و ابزارها ستایش کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

النخاله: این نبرد تا تحقق خواسته های مردم فلسطین ادامه خواهد داشت

النخاله: این نبرد تا تحقق خواسته های مردم فلسطین ادامه خواهد داشت