مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 04:552021-05-16اقتصادي

احیاء اقتصاد نیازمند حمایت همه جانبه نیروهای سیاسی و اجتماعی است


نائب رییس اتاق بازرگانی ایران گفت: رشد تولید، احیای اقتصاد و رفع موانع موجود در این مسیر نیازمند حمایت همه جانبه نیروهای سیاسی و اجتماعی از تولید و رشد پایدار اقتصادی است.

- ایسنا/لرستان نائب رییس اتاق بازرگانی ایران گفت: رشد تولید، احیای اقتصاد و رفع موانع موجود در این مسیر نیازمند حمایت همه جانبه نیروهای سیاسی و اجتماعی از تولید و رشد پایدار اقتصادی است.

حسین سلاحورزی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به این که سال 99 سال چندان خوشایندی برای فعالان اقتصادی نبود، اظهار کرد: به جز عوامل بیرونی مانند کرونا و تحریم که در مسیر احیای رشد اقتصادی کشور ایجاد مانع کردند شرایط نهادی و الگوی حکمرانی اقتصادی کشور نیز چندان روی خوشی به رشد اقتصادی پایدار نشان نداد.

وی عنوان کرد: این شرایط در وضعیتی بر اقتصاد ملی حاکم بود که انتظار می رفت پس از فرمان صریح مقام معظم رهبری در مضمون شعار سال 99، مدیران ارشد حاکمیتی و سیاستگذاران اقتصادی کشور، زمینه را برای تحقق جهش تولید آماده کنند.

سلاحورزی تأکید کرد: آنچه در سال 99 فعالان اقتصادی شاهد آن بودند مصداق روشن این مثل مشهور بود که فرهنگ استراتژی را بعنوان صبحانه می خورد.

نائب رییس اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: تجلی اراده معطوف به تولید و خلق ارزش افزوده و رشد اقتصادی پایدار، جز با ایجاد تغییر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیاء اقتصاد نیازمند حمایت همه جانبه نیروهای سیاسی و اجتماعی است

احیاء اقتصاد نیازمند حمایت همه جانبه نیروهای سیاسی و اجتماعی است