مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 04:552021-05-16سياسي

پناهیان و سرلک با مبلغان کشور گفت وگو کردند


اولین گفت وگوی زنده دو طرفه طرح مجازی زنجیره تواصی با موضوع نحوه صحیح مذاکره و حضور حجت الاسلام سرلک، حجت الاسلام پناهیان و مبلغین سراسر کشور برگزار شد.

- حجت الاسلام والمسلمین علی سرلک در ابتدای این گفت وگو بیان کرد: نکته مهمی که در این حوزه وجود دارد این است که کسی می تواند وارد گفت وگو شود که به پروسه آن بیشتر از نتیجه اش اعتقاد داشته باشد یا به عبارتی دیگر نوع نگاه به عنوان مخاطب یا گوینده به طرف مقابل باید درگیر کننده باشد.

وی افزود: در این دوره آدم ها پر از بی حوصلگی و احساس بی نیازی نسبت به شنیدن هستند بنابراین اگر تشویق مخاطب به شنیدن سخنان از نتیجه آن مهمتر است.

با توجه به اینکه خداوند هیچ چیزی رو مثل چیز دیگری نیافریده بنابراین اختلاف میان تفکرات انسان ها امری طبیعی است حال به هر دلیل که می خواهد باشد.

حجت الاسلام سرلک ادامه داد: مهم این است که ما مخاطب را به رسمیت بشناسیم و به صحبت های او نیز گوش دهیم زیرا گفت وگو ابزاری است برای از بین بردن ابهامات که طبق گفته امام علی (ع) محل تخم ریزی شیطان ابهام است.

وی با اشاره به اینکه استثنائاتی نیز وجود دارد بیان کرد: علی رغم اینکه گفت وگو همواره بهترین راه است گاهی نیز کسانی وجود دارند که اسلحه شان را روبه روی ما مسلح کردند که با این افراد گفت وگو کردن غلط است مانند آمریکا و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پناهیان و سرلک با مبلغان کشور گفت وگو کردند

پناهیان و سرلک با مبلغان کشور گفت وگو کردند