مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 04:502021-05-16بين الملل

جشنواره همبستگی با فلسطین در دوحه/ دیدار وزیر خارجه قطر با هنیه


وزیر خارجه قطر در دیدار با رییس دفتر سیاسی حماس با تاکید دوباره بر مخالفت دوحه با حملات اخیر رژیم صهیونیستی و حمایت آن از مساله فلسطین، اقدام فوری جامعه جهانی برای توقف حملات وحشیانه این رژیم به غیرنظامیان در غزه و مسجد الاقصی را خواستار شد.

- وزیر خارجه قطر در دیدار با رییس دفتر سیاسی حماس با تاکید دوباره بر مخالفت دوحه با حملات اخیر رژیم صهیونیستی و حمایت آن از مساله فلسطین، اقدام فوری جامعه جهانی برای توقف حملات وحشیانه این رژیم به غیرنظامیان در غزه و مسجد الاقصی را خواستار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، وزارت خارجه قطر در بیانیه ای اعلام کرد که محمد بن عبد الرحمان آل ثانی، وزیر خارجه این کشور در دوحه میزبان اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی جنبش حماس بود و در این دیدار حملات اخیر رژیم صهیونیستی که ابتدا با درگیری های محله شیخ جراح آغاز شدند تا حملات اسراییلی ها به نمازگزاران در قدس شریف و در ادامه حمله اخیر این رژیم به نوار غزه محاصره شده مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.

طبق این بیانیه، آل ثانی در این نشست بر مخالفت دوحه با این حملات و حمایت کشور قطر از برادران فلسطینی و مخالفت قاطعش با حمله به مقدسات اسلامی تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره همبستگی با فلسطین در دوحه/ دیدار وزیر خارجه قطر با هنیه

جشنواره همبستگی با فلسطین در دوحه/ دیدار وزیر خارجه قطر با هنیه