مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 04:452021-05-16اجتماعي

ارائه خدمات پیشگیری رایگان به 30 هزار مددجوی بهزیستی


مدیرکل بهزیستی استان زنجان از ارائه خدمات پیشگیری رایگان به 30 هزار مددجوی بهزیستی خبر داد.

- محمد محمدی قیداری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره کل بهزیستی استان زنجان در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی خدمات متعددی به گروه های هدف ارائه می دهد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از ارائه بیش  از 30 هزار خدمات پیشگیرانه رایگان به زنجانی ها خبر داد و گفت: این خدمات در قالب غربالگری تنبلی چشم، مشاوره ژنتیک، حمایت از معتادین بی بضاعت، حمایت از معتادین بی خانمان، آموزش های پیش از ازدواج و خانواده ارائه شد.

وی با اشاره به اجرای برنامه های پیشگیری از معلولیت و غربالگری ژنتیک در استان افزود: در همین راستا خدمات مشاوره ژنتیک به 152 نفر ارائه و هزینه ویزیت مشاوره ژنتیک 46 نفر هم پرداخت شد.

محمدی قیداری همچنین از ارائه خدمات مشاوره روانشناختی به بیش از 19 هزارجلسه مشاوره توسط مراکز مشاوره دولتی و غیردولتی خبر داد و گفت:  این خدمات در قالب آموزش های قبل از ازدواج ارائه شد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 29 هزار خانوار زنجانی تحت پوشش بهزیستی هستند، اضافه کرد: از این تعداد بیش از 18 هزار خانوار مستمری بگیر و مابقی از سایر خدمات بهزیستی بهره مند هستند و تمامی اسناد و مدارک غیر محرمانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات پیشگیری رایگان به 30 هزار مددجوی بهزیستی

ارائه خدمات پیشگیری رایگان به 30 هزار مددجوی بهزیستی