مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 04:452021-05-16سياسي

کدخدایی: مصوبه شورای نگهبان ثبت نام های بی رویه را خیلی کاهش داد


خوشبختانه ثبت نام ها روند خوبی داشت و با توجه به مصوبه شورای نگهبان، ما به عنوان گام اول راضی هستیم، چرا که ثبت نام های بی رویه خیلی کمتر بود.

- سخنگوی شورای نگهبان گفت: خوشبختانه ثبت نام ها روند خوبی داشت و با توجه به مصوبه شورای نگهبان، ما به عنوان گام اول راضی هستیم، چرا که ثبت نام های بی رویه خیلی کمتر بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، عباسعلی کدخدایی رییس پژوهشکده و سخنگوی شورای نگهبان در گفت وگوی تلفنی با برنامه متولد ایران در رادیو انتخابات با اشاره به ثبت نام از داوطلبان انتخابات و آغاز فرآیند بررسی صلاحیت ها، گفت: از 21 اردیبهشت ماه جاری ثبت نام ها شروع شده و به مدت 5 روز ادامه داشت و دیروز تا ساعت 18 روند ثبت نام ها پایان یافت.

وی افزود: خوشبختانه ثبت نام ها روند خوبی داشت و با توجه به مصوبه شورای نگهبان، ما به عنوان گام اول، راضی هستیم، چرا که ثبت نام های بی رویه خیلی کمتر بود.

تعداد کسانی که برای ثبت نام به وزارت کشور مراجعه کرده اند، 592 نفر بوده اند و طبیعتا شورای نگهبان صلاحیت کسانی که شرایط اعلام شده را داشته باشند، در بررسی صلاحیت ها رسیدگی خواهد کرد و کسانی که آن شرایط را نداشته باشند، کنار گذاشته خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدخدایی: مصوبه شورای نگهبان ثبت نام های بی رویه را خیلی کاهش داد

کدخدایی: مصوبه شورای نگهبان ثبت نام های بی رویه را خیلی کاهش داد