مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 04:452021-05-16اقتصادي

واردات یزد در خدمت صادرات است


مدیر کل گمرک استان یزد از رشد هفت درصدی صادارت استان در سال گذشته خبر داد و با بیان این که عمده واردات یزد شامل مواد اولیه واحدهای تولیدی، قطعات یدکی و ماشین آلات خط تولید و صنعت است، - ایسنا/یزد مدیر کل گمرک استان یزد از رشد هفت درصدی صادارت استان در سال گذشته خبر داد و با بیان این که عمده واردات یزد شامل مواد اولیه واحدهای تولیدی، قطعات یدکی و ماشین آلات خط تولید و صنعت است، گفت: واردات گمرک استان نیز در خدمت صنعت و صادرات بوده است.

محمدحسین سلمانی در مراسمی که با حضور جمعی از مسئولان و صادرکنندگان در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد، با بیان این که از نظر وزنی هفت درصد در سال گذشته نسبت به سال قبل از آن رشد صادرات داشته ایم، گفت: سال گذشته بیش از سه میلیون و 98 هزار تن کالا با رشد هفت درصد نسبت به سال قبل از آن، به ارزش بیش از 77 هزار میلیارد ریال معادل 380 میلیون و 258 هزار دلار از گمرک یزد به خارج کشور صادر شده است.

وی عراق، افغانستان، سوریه، پاکستان، امارات متحده عربی، آذربایجان، عمان، ارمنستان، ترکیه، تایلند، قزاقستان و هند را عمده مقصد کالاهای صادراتی استان یزد ذکر کرد.

مدیر کل گمرک یزد، کاشی و سرامیک، هیدورکربن ها، شیشه های ساختمانی، ظروف شیشه ای، محصولات پتروشیمی و محصولات کشاروزی شامل انار دانه، پسته و مغز پسته را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات یزد در خدمت صادرات است

واردات یزد در خدمت صادرات است