مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 04:452021-05-16سياسي

پیام تسلیت واعظی درپی درگذشت اکبر ترکان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم اکبر ترکان، نوشت: این چهره خدوم، صدیق و کارآمد نظام با قرار گرفتن در جایگاه های مهم خدمتگزاری، - رییس دفتر رییس جمهور نوشت: اکبر ترکان عمر خود را وقف خدمت به مردم و نظام اسلامی کرد و خدمات موثری ارائه نمود که به یقین در خاطر مردم ایران باقی خواهد ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم اکبر ترکان، نوشت: این چهره خدوم، صدیق و کارآمد نظام با قرار گرفتن در جایگاه های مهم خدمتگزاری، عمر شریف خود را وقف خدمت به مردم و نظام اسلامی کرد و خدمات موثری ارائه نمود که به یقین در خاطر مردم قدرشناس ایران باقی خواهد ماند.

متن پیام او به این شرح است:انا لله و انا الیه راجعوندرگذشت زنده یاد مهندس اکبر ترکان از اعضای مؤسس حزب اعتدال و توسعه و دبیر فقید شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی، موجب اندوه و تاثر عمیق گردید.

این چهره خدوم، صدیق و کارآمد نظام با قرار گرفتن در جایگاه های مهم خدمتگزاری از جمله در منصب وزیر دفاع و پشتیبانی نیروی های مسلح و وزیر راه و ترابری در دولت های پیشین و پس از آن در سمت های مهم دیگر، عمر شریف خود را وقف خدمت به مردم و نظام اسلامی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت واعظی درپی درگذشت اکبر ترکان

پیام تسلیت واعظی درپی درگذشت اکبر ترکان