مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 04:352021-05-16سياسي

نتیجه مصوبه شورای نگهبان، کاهش ثبت نام بی رویه بود


خوشبختانه ثبت نام ها روند خوبی داشت و با توجه به مصوبه شورای نگهبان، ما به عنوان گام اول، راضی هستیم، چرا که ثبت نام های بی رویه خیلی کمتر بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، عمدتاً تبلیغات در رسانه ها خواهد بود و تبلیغات در فضای عمومی، براساس وضعیت هر شهر و استان تعیین و توسط وزارت کشور اعلام خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه ما از ابتدا اعلام کرده ایم که هم سلامت انتخابات و هم سلامت مردم برای ما مهم است، اظهار داشت: خوشبختانه دوستان ما در وزارت کشور تدابیر خوبی در این حوزه داشته اند و امیدواریم که مشکل خاصی نباشد؛ تاکنون ما پیش بینی ها و آموزش هایی که برای عوامل نظارتی نیاز بوده را انجام دادیم و مشکل خاصی بر سر راه مان نمی بینیم و امیدوارم 28 خرداد هم مشارکت پرشور مردم را در انتخابات شاهد باشیم.

سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی درباره الکترونیکی بودن بخش هایی از انتخابات نیز گفت: امسال چند انتخابات همزمان داریم؛ انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، به صورت سراسری برگزار می شوند و دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، میان دوره ای هستند و صرفا در برخی حوزه های انتخابیه برگزار خواهند شد.

کدخدایی خاطرنشان کرد: در انتخابات سراسری، ما طبق قانون فقط بر انتخابات ریاست جمهوری نظارت می کنیم و نظارت بر انتخابات شوراها برعهده مجلس است و ظاهرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه مصوبه شورای نگهبان، کاهش ثبت نام بی رویه بود

نتیجه مصوبه شورای نگهبان، کاهش ثبت نام بی رویه بود