مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 04:352021-05-16سياسي

تغییر موضع و عدم شفافیت نامزدهای انتخاباتی مردم را گمراه می کند


دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان گفت: تغییر موضع در هر مکانی و فاصله گرفتن از شفافیت در چهارچوبه قوانین شرعی نمی گنجد و مردم را برای انتخاب دچار سردرگمی می کند.

- با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری هردو اعمال حق مردم در اداره و سرنوشت کشور است.

وی افزود: اگر امروز نسبت به نحوه مدیریت کشور در بخش های اجرایی نقد داریم و یا آن را کارآمد می دانیم، نتیجه انتخاب مردم است و هر ایرانی در این رویداد مهم، هم حق دارد و هم تکلیف که برای استقلال، آزادی و آرمان های انقلاب پای صندوق های رأی حضور پیدا کند.

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان گفت: هر رأی برای دوستداران نظام و کشور مایه خرسندی و برگی از دفتر زرین انقلاب را ورق می زنند و برای دشمنان انقلاب باعث یاس و ناامیدی خواهد شد.

اقناع مردم با برجسته کردن تعیین سرنوشت کشور وی القا عدم مشارکت مردم در انتخابات را نوعی نمایش تبلیغاتی دانست و گفت: با وجودی که مردم نسبت به نوع اداره کشور در قوه مجریه اعتراض و نقد دارند، اما با مشخص کردن نقش و اصالت مردم در پای صندوق های رأی و برجسته کردن تعیین سرنوشت، می توان میزان مشارکت را افزایش داد.

حجت الاسلام باطنی افزود: اگر نامزدها به مردم بگویند که اگر من نباشم مردم پای صندوق های رأی نمی آیند، در واقع یک سناریوی بازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر موضع و عدم شفافیت نامزدهای انتخاباتی مردم را گمراه می کند

تغییر موضع و عدم شفافیت نامزدهای انتخاباتی مردم را گمراه می کند