مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 04:352021-05-16اقتصادي

احداث 333 کیلومتر بزرگراه در استان مازندران


معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح را بیش از چهار هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان مازندران، مهندس سهراب طور ضمن اشاره به افزایش روزافزن جمعیت و تردد خودرویی در جاده های ارتباطی مازندران، اظهار کرد: با توسعه راه های مواصلاتی در قالب ساخت بزرگراه، علاوه بر کاهش تصادفات و تلفات جاده ای، زمینه توسعه بیش از پیش این خطه شمالی کشور نیز فراهم شده است.

وی گفت: از سال 92 تاکنون، 977 کیلومتر راه روستایی با صرف حدود 2 هزار میلیارد ریال اعتبار در مازندران احداث شد که این امر علاوه بر سهولت تردد و زمینه شکوفایی بیش از پیش مناطق روستایی، بیانگر رویکرد دولت تدبیر و امید در تداوم خدمت رسانی به مناطق محروم است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران شمار زیرگذرهای احداث شده از زمان فعالیت دولت تدبیر و امید تاکنون در مازندران را 16 مورد اعلام کرد و توضیح داد: برای اجرای این طرح نیز 590 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که در نوع خود بسیار چشمگیر بوده و نقش موثری در افزایش ضریب ایمنی جاده ها و کاهش تصادفات و تلفات جاده ای داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 333 کیلومتر بزرگراه در استان مازندران

احداث 333 کیلومتر بزرگراه در استان مازندران