مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-05-16اقتصادي

برخورد با فعالیت غیرقانونی دستگاه های استخراج رمز ارز


فعالیت غیرقانونی دستگاه های رمز ارز از طریق بررسی میزان مصرف بی رویه برق شناسایی و با آن برخورد جدی خواهد شد.

- ، فریدون همتی در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان با اشاره به سیاست های عملیاتی استان در راستای پشتیبانی و مانع زدایی از تولید، عنوان کرد: با توجه به گرمای هوا و افزایش مصرف برق در استان، مشکلاتی برای واحدهای صنعتی و تولیدی در حال ایجاد بود که با تصمیمات اتخاذ شده در این نشست، رفع خواهد شد.

وی ادامه داد: تولید هیچکدام از واحدها نباید به دلیل برق کاهش یابد و با پشتیبانی لازم، برق واحدهای تولیدی و صنعتی به میزان مورد نیاز تامین می شود.

استاندار هرمزگان افزود: در حال حاضر نزدیک به 11 هزار تن تولید محصولات مختلف با مصرف هزار و 115 مگاوات برق در استان صورت می گیرد و حمایت و پشتیبانی از تولید به صورت جدی انجام خواهد شد.

همتی تصریح کرد: واحدهای تولیدی در صورت داشتن امکانات برق اضطراری از آنها استفاده کنند و همچنین برنامه ریزی ها را به گونه ای تنظیم کنند که از مدت زمان ساعت 13 تا 18 که پیک مصرف برق محسوب می شود، برای بارگیری و تزریق مواد استفاده شود تا صرفه جویی در مصرف برق هم صورت گیرد.

وی گفت: مردم شریف استان هرمزگان، همان طور که در فصل زمستان همکاری داشتند، با توجه به در پیش بودن فصل تابستان و اوج مصرف برق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با فعالیت غیرقانونی دستگاه های استخراج رمز ارز

برخورد با فعالیت غیرقانونی دستگاه های استخراج رمز ارز