مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-05-16اقتصادي

موردی از کرونای هندی و آفریقایی در فارس نداریم


جانشین استاندار در ستاد مدیریت کرونای فارس، درصد مثبت شدن تست های گرفته شده در این استان را حدود 32 درصد اعلام و خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون مواردی مبنی بر کرونای هندی و آفریقایی در فارس مشاهده نشده است.

- ایسنا/فارس جانشین استاندار در ستاد مدیریت کرونای فارس، درصد مثبت شدن تست های گرفته شده در این استان را حدود 32 درصد اعلام و خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون مواردی مبنی بر کرونای هندی و آفریقایی در فارس مشاهده نشده است.

عبدالرضا قاسمپور در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه روند شیوع بیماری کرونا در فارس نزولی است، گفت: درصد اشغال تخت های ویژه و عادی بیمارستان ها و مراکز مرجع کرونا در استان به 50 درصد رسیده است.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا تصریح کرد: به دلیل مراودات استان فارس با استان های همجوار به ویژه استان های جنوبی که مواردی از این نوع ویروس در آنها دیده شده خطر همچنان جدی است و تا زمانی که 70 درصد جامعه واکسینه نشده اند باید دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کرد.

قاسمپور با بیان اینکه کسانی که واکسن را دریافت کرده اند ممکن است ناقل باشند و همچنان باید رعایت کنند، افزود: در نتیجه حمایت و همکاری مردم آمار بستری ها و رنگبندی ها در فارس کاهش پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موردی از کرونای هندی و آفریقایی در فارس نداریم

موردی از کرونای هندی و آفریقایی در فارس نداریم