مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-05-16سياسي

شورای ائتلاف کردستان به دنبال تحقق جذب حداکثری و انتخاب اصلح است


دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان گفت: این شورا تلاش می کند تا جدای از تحقق جذب حداکثری و مشارکت آحاد واجدین شرایط در انتخابات پیش رو، - محرم وزیری در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به راه اندازی و ایجاد سامانه ثبت نام و عضویت در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کردستان، اظهار داشت: در این راستا از اوایل بهمن 99 فراخوان شورای ائتلاف کردستان منتشر شد و افراد علاقه مند اقدام به ثبت نام در این سامانه کردند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان گفت: تاکنون سه هزار و 500 نفر از جریان های فکری مختلف در سامانه شورای ائتلاف استان ثبت نام کرده اند.

وی اظهار کرد: شورای ائتلاف نیروها و جریان های انقلابی در تمام طبقات و جریان های فکری در سراسر استان کردستان گسترش یافته و از این شورا استقبال می کنند.

وزیری در ادامه گفت: در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی پروسه انتصاب جایگاهی ندارد و افراد بر اساس شایستگی انتخاب می شوند و این شورا نگاه از پایین به بالا در تصمیم گیری ها دارد.

وی یادآورشد: شورای مرکزی متشکل از 35 نفر از فعالین سیاسی و دارای تفکر سیاسی است و در تصمیم گیری های کلان نظرات پایین به بالا اعمال خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای ائتلاف کردستان به دنبال تحقق جذب حداکثری و انتخاب اصلح است

شورای ائتلاف کردستان به دنبال تحقق جذب حداکثری و انتخاب اصلح است