مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-05-16بين الملل

دبیرکل اتحادیه عرب: تجاوزات به غزه و قدس، اسراییل را در سطح جهانی رسوا کرد


دبیرکل اتحادیه عرب اعلام کرد که تعدی های رژیم صهیونیستی به نوار غزه در رسوا کردن اشغالگران به صورت گسترده در مقابل افکار عمومی جهان سهیم بوده است.

- دبیرکل اتحادیه عرب اعلام کرد که تعدی های رژیم صهیونیستی به نوار غزه در رسوا کردن اشغالگران به صورت گسترده در مقابل افکار عمومی جهان سهیم بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از الیوم السابع، احمد ابوالغیط، دبیرکل اتحادیه عرب در اظهاراتی عنوان داشت: جامعه بین الملل به این درک رسیده است که دولت اسراییل دستورکارهای شهرک نشینان تندرو را در شعله ور کردن اوضاع در قدس در پیش می گیرد و این امر باعث شعله ور شدن اوضاع به سمت و سویی خطرناک در اراضی اشغالی به ویژه در نوار غزه می شود.

ابوالغیط با تاکید بر اینکه باید تجاوزات به غزه هرچه سریعتر متوقف شود، عنوان داشت: دولت اسراییل با شعله ور کردن اوضاع در تمام منطقه قمار می کند، چراکه به صورت عامدانه خون بیشتری از فلسطینی ها را برای تقویت جایگاه داخلی خود می ریزد که این روشی شرم آور و غیرمسئولانه است.

در این راستا، یک منبع مسئول در دبیرخانه اتحادیه عرب عنوان داشت که این اتحادیه طی روزهای اخیر تحرکات دیپلماتیکی برای جلب مواضع بین المللی در رویارویی با سیاست های ناقض قانون بین المللی انسانی توسط اسراییل و به منظور حمایت و پشتیبانی از فلسطینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرکل اتحادیه عرب: تجاوزات به غزه و قدس، اسراییل را در سطح جهانی رسوا کرد

دبیرکل اتحادیه عرب: تجاوزات به غزه و قدس، اسراییل را در سطح جهانی رسوا کرد