مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-05-16ورزشي

یک روز با دختران نینجاکار تبریزی (+عکس)


برای تهیه گزارش تصویری و گفت وگو با دختران نینجاکار، راهی یکی از باشگاه های تبریز می شویم، دختران سیاه پوش نینجا در گوشه ای از باشگاه با خونسردی، حرکات سخت رزمی و آکروباتیک را مثل آب خوردن به راحتی انجام می دهند، شاید انجام دادن حرکات بدلکارانه و ماهرانه برای آن ها عادی باشد ولی قطعا انجام این حرکات ورزشی دلهره آور، هر بیننده ای را به وجد می آورد.

مربی باشگاه خانم اسما فرجی که همه دختران نینجاکار او را سنسی صدا می زنند، مشغول آموزش حرکات رزمی و آکروباتیک به شاگردانش است.

او که اکنون نماینده سبک نینجا رنجر در آذربایجان شرقی است و به عنوان برترین مربی سبک نینجا رنجر در آذربایجان شرقی انتخاب شده است، در جواب سوالم که سنسی یعنی چی؟ می گوید: سنسی در زبان ژاپنی به معنی مربی است، در قرن حاضر رشته نینجارنجر در ژاپن توسط دکتر ماساکی تسومی به صورت یک سنت شروع به کار کرد و امروزه در چندین کشور جهان دارای نمایندگی نیز است ولی به دلیل اینکه رشته نینجا در جهان دارای فدراسیون نیست، مراسمات آن بیشتر به صورت فستیوال و سمینار برگزار می شود.

سنسی فرجی با بیان این که متولد سال 74 است، می گوید: از 15 سالگی وارد رشته ورزشی نینجارنجر شده ام و فعالیتم تا به امروز نیز ادامه دارد، سبک نینجا رنجر سبکی جامع است که در آن مسابقات به صورت جدا برگزار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک روز با دختران نینجاکار تبریزی (+عکس)

یک روز با دختران نینجاکار تبریزی (+عکس)