مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-05-16سياسي

تحقق شرایط توبه زندانیان با درمان چند بعدی معنوی بر پایه خدامحوری


مدیر کل زندان های استان یزد ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت قانونی توبه واقعی برای فراهم شدن بازگشت مددجو به سطح اجتماع، اهتمام به اصلاح مددجویان از طریق درمان چندبعدی معنوی بر پایه خدامحوری تاکید کرد.

- ایسنا/یزد مدیر کل زندان های استان یزد ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت قانونی توبه واقعی برای فراهم شدن بازگشت مددجو به سطح اجتماع، اهتمام به اصلاح مددجویان از طریق درمان چندبعدی معنوی بر پایه خدامحوری تاکید کرد.

حسین سبزواری در مراسم تکریم و معارفه مدیر زندان مرکزی یزد که در سالن کنفرانس شهید بهشتی اداره کل زندان های یزد برگزار شد، با اشاره به زندان مرکزی به عنوان بزرگترین مجموعه کیفری استان گفت: 1.

5 درصد از جمعیت کیفری کشور در این زندان اسکان داده شده است و مدیریت مجموعه ای که در برگیرنده جمعیت قابل توجهی از محکومین و متهمین با جرائم مختلف، سنین متفاوت و فرهنگ های گوناگون از اقصی نقاط کشور و حتی اتباع بیگانه است، کار سخت، با ظرافت و در عین حال هوشمندانه ای را می طلبد، لذا بیشترین تمرکز فعالیت های اداره کل زندان های یزد معطوف به زندان مرکزی است.

وی همچنین با تقدیر و تشکر از مدیر سابق زندان مرکزی از مدیر جدید خواست تا موضوع اشتغال زندانیان بند بسته و تحقق اشتغال 80 درصدی که از برنامه های 1400 هست و از تکالیف نه تنها ریاست سازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق شرایط توبه زندانیان با درمان چند بعدی معنوی بر پایه خدامحوری

تحقق شرایط توبه زندانیان با درمان چند بعدی معنوی بر پایه خدامحوری