مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 04:202021-05-16پزشكي

ابتلای 30 درصد از کادر درمانی زنجان به کرونا


مدیرگروه پرستاری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: طی 15 ماه گذشته تاکنون، 30 درصد از نیروی پرستاری زنجان به کرونا مبتلا شده اند.

- ایسنا/زنجان مدیرگروه پرستاری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: طی 15 ماه گذشته تاکنون، 30 درصد از نیروی پرستاری زنجان به کرونا مبتلا شده اند.

رضا بهمنی در گفت وگو با ایسنا، ضمن قدردانی از زحمات و از جان گذشتگی پرستاران استان زنجان، اظهار کرد: پرستاران، خط شکنان عرصه مبارزه با کرونا هستند که طی چند ماه اخیر متاسفانه دو تن از خط شکنان در این راه به شهادت رسیدند.

وی در رابطه با میزان ابتلای پرستاران به بیماری کرونا، افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، 30 درصد از پرسنل درمانی علی رغم رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از وسایل حفاظتی، به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

این مسئول با بیان اینکه استان زنجان دارای 2500 کادر پرستاری است که 200 نفر آنان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان فعالیت می کنند، تصریح کرد: در ایام اخیر رشد 10 درصدی را در جذب نیروی پرستاری در استان داشتیم.

مدیرگروه پرستاری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه کادر پرستاری به دو بخش کادر پرستاری حرفه ای و غیرحرفه ای تقسیم می شوند، گفت: کادر پرستاری غیرحرفه ای شامل بهیاران، اتاق عمل، بیهوشی و غی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای 30 درصد از کادر درمانی زنجان به کرونا

ابتلای 30 درصد از کادر درمانی زنجان به کرونا