مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 04:202021-05-16اقتصادي

تولید بیش از صد نوع توری و الک متناسب با نیاز بخش های تولیدی، صنعتی و کشاورزی


محققان یکی از شرکتهای مستقر در پارک علم و فناوری البرز موفق شدند بیش از یک صد نوع توری و الک متناسب با نیاز بخش های مختلف تولیدی، صنعتی و کشاورزی را تولید و روانه بازار کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس بابک ثابتی زاده، مدیرعامل این واحد فناور در این خصوص گفت: شرکت ما با حضور در پارک علم و فناوری البرز نه تنها به تولید انواع محصولات اقدام کرده، بلکه با ثبت اختراع محصولات خود به تنوع و تولید بیشتر نیز اقدام کرده است.

وی با اشاره به اینکه این شرکت در سال 1394 به ثبت رسید، افزود: موفق شدیم در همان سال با ارائه طرح تولید انواع توری های صنعتی به عضویت پارک علم و فناوری البرز درآییم و با حمایت پارک علاوه بر کار تحقیقاتی توانستیم طرح های خود را در قالب ثبت اختراع به انجام برسانیم.

مهندس ثابتی زاده با اشاره به اینکه طی مدت دو سال کار تحقیقاتی، موفق به ساخت دستگاه توری بافی شدیم، گفت: خوشبختانه در سال 1396 این شرکت فروش محصولات خود را آغاز کرد و در سال 1397 موفق به عقد قرارداد با یکی از شرکت های بزرگ معدنی کشور شد.

وی درباره محصولات فناورانه این شرکت فناور گفت: از مهمترین دستاوردهای این شرکت تولید توری های صنعتی با تنوع بسیار زیاد جهت رفع نیاز واحدهای تولیدی بوده و در راستای اهداف این شرکت در خصوص توسعه و تنوع محصولات، موفق به تولید انواع الک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بیش از صد نوع توری و الک متناسب با نیاز بخش های تولیدی، صنعتی و کشاورزی

تولید بیش از صد نوع توری و الک متناسب با نیاز بخش های تولیدی، صنعتی و کشاورزی