مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 04:202021-05-16سياسي

برخی از مسئولان شورای شهر شیراز حاضر به شرکت در برنامه «نبض شهر» نیستند


محمد نامجو، نایب دبیر هسته تخصصی عدالت شهری بسیج دانشجویی استان فارس در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که خاستگاهی مردمی دارد، - برخی از مسئولان شورای شهر شیراز حاضر به شرکت در برنامه نبض شهر نیستند نایب دبیر هسته تخصصی عدالت شهری بسیج دانشجویی فارس با اشاره به عدم حضور برخی از مسئولان شورای شهر در برنامه نبض شهر گفت: با توجه به پیگیری های انجام شده برخی مسئولان حاضر به شرکت در این برنامه نشدند.

محمد نامجو، نایب دبیر هسته تخصصی عدالت شهری بسیج دانشجویی استان فارس در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که خاستگاهی مردمی دارد، حق حاکمیت مردم به رسمیت شناخته شده و در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به این مسئله تأکید و تصریح شده است.

در مقدمه قانون اساسی بر لزوم فراهم کردن زمینه مشارکت فعال همه افراد اجتماع در تمام تصمیم گیری های سیاسی تأکید شده است.

در بخشی از آن آمده است که امت مسلمان با مسئولان کاردان و مؤمن و نظارت مستمر بر کار آنان، به طور فعالانه در ساختن جامعه اسلامی مشارکت جویند.

نامجو مطرح کرد: در اصل ششم قانون اساسی نیز تصریح شده است که در جمهوری اسلامی ایران امور کشور باید به اتکا به آرای عمومی اداره شود، از راه انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی از مسئولان شورای شهر شیراز حاضر به شرکت در برنامه «نبض شهر» نیستند

برخی از مسئولان شورای شهر شیراز حاضر به شرکت در برنامه «نبض شهر» نیستند