مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 04:152021-05-16سياسي

تعریف برنامه های ویژه در حوزه اشتغال و تولید توسط بسیج سازندگی


مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه عاشورا گفت: در سال جاری برنامه های ویژه ای در حوزه اشتغال و تولید تعریف کرده ایم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه عاشورا گفت: در سال جاری برنامه های ویژه ای در حوزه اشتغال و تولید تعریف کرده ایم.

سرهنگ پاسدار محمد اسکندری صبح امروز یکشنبه(26 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران که برای بازدید از طرح های بسیج سازندگی در شهرستان ها حضور یافته اند، اظهار کرد: هدف ما از این بازدیدها، نشان دادن عرصه های حمایتی بسیج سازندگی است و با توجه به اینکه مردم به لحاظ معیشتی دچار مشکل هستند، نقش رسانه ها در بحث امیدافزایی بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: امسال در حوزه ی اشتغال جوانان و تولید، 22 عرصه را تعریف کرده و قدم های اساسی بر خواهیم داشت و مجلس شورای اسلامی نیز نگاه خوبی به بحث تولید دارد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه عاشورا با تاکید بر اینکه رسانه ها اتفاقات را هدایت می کنند، خاطرنشان کرد: هیچ عرصه ای در مقایسه با رسانه ها میدان دار نیست، ولی متاسفانه در حالیکه سینه ها از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی به تنگ آمده، وجدان رسانه های غربی مرده است.

سرهنگ اسکندری در پایان سخنان خود گفت: رسانه ها در امیددهی به مردم و نگه داشتن آنها در صحنه نقش ویژه ای دارند و البته انسانی که منتظر ظهور حضرت ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعریف برنامه های ویژه در حوزه اشتغال و تولید توسط بسیج سازندگی

تعریف برنامه های ویژه در حوزه اشتغال و تولید توسط بسیج سازندگی