مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 04:102021-05-16سياسي

خسارت 184 میلیارد تومانی بلایای طبیعی طی یک سال اخیر در اهر


نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از وقوع خسارت 184 میلیارد تومانی انواع بلایای طبیعی طی یک سال اخیر در شهرستان اهر خبر داد و افزود: - ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از وقوع خسارت 184 میلیارد تومانی انواع بلایای طبیعی طی یک سال اخیر در شهرستان اهر خبر داد و افزود: عوامل مهم وقوع این گونه حوادث طبیعی و غیر مترقبه در باغات و مزارع این شهرستان، کوهستانی بودن منطقه وتغییرات آب و هوایی بوده است.

احمد محرم زاده در جلسه مخاطرات بخش کشاورزی شهرستان اهر، گفت: با توجه به بارش تگرگ و خسارت 107 میلیارد تومانی به باغات و مزارع این شهرستان طی بازدیدی که از مناطق خسارت دیده شد.

وی ادامه داد: از عوامل دخیل در وقوع خسارت بیشتر، کمبود تعداد دستگاه ضد تگرگ در مقایسه با وسعت زیاد باغات و مزارع منطقه، عدم مکان یابی درست در نصب دستگاه های ضد تگرگ و از همه مهم تر ضعف عملکرد این دستگاه های در موقع بارش است، خواستار رسیدگی و پیگیری جدی از چگونگی عملکرد دستگاه های ضد تگرگ موقع خرید و استفاده از آن ها هستیم.

وی در ادامه ضمن انتقاد از عدم حضور رییس سازمان جهاد کشاورزی استان و شنیدن درد دل های کشاورزان این شهرستان در این جلسه، افزود: شهرستان اهر حدود 7500 هکتار اراضی باغی دارد که متاسفانه تنها 11 دستگاه ضد تگرگ ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 184 میلیارد تومانی بلایای طبیعی طی یک سال اخیر در اهر

خسارت 184 میلیارد تومانی بلایای طبیعی طی یک سال اخیر در اهر