مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 04:102021-05-16سياسي

بکارگیری موشک پیشرفته قاسم علیه رژیم صهیونیستی +فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ابوحمزه سخنگوی سرایا القدس (گروهان های القدس) شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین گفت، در نبرد کنونی با رژیم صهیونیستی از موشک های جدید و پیشرفته استفاده شده است.

- کاربران شبکه های اجتماعی با گذاشتن پست هایی از بکارگیری این موشک که به یاد سپهپد حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نام قاسم مزین شده، استقبال کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه (دیشب) خبر داد که از 7 صبح امروز تا 7 عصر، 278 موشک و راکت از غزه به سوی شهر های اشغالی شلیک شده است.

از ابتدای درگیری میان رژیم صهیونیستی و فلسطینی ها در دوشنبه شب گذشته تا کنون 10 صهیونیست در عملیات مقاومت شمشیر قدس به هلاکت رسیده و ده ها نفر دیگر مجروح شده اند.

در عملیات دیروز مقاومت که در انتقام از خون شهدای اردوگاه الشاطئ انجام شد، علاوه بر تل آویو، فرودگاه بن گوریون و شهر ها رمت گن ، ریشون لتسیون و گفعات شموییل نیز هدف قرار گرفت.

رسانه های رژیم صهیونیستی می گویند که به دنبال حملات راکتی امروز در تل آویو و چند شهر دیگر منع آمد و شد وضع شده است.

ابو عبیده سخنگوی نظامی گردان های القسام دیشب گفت که به دستور ابوخالد محمد الضیف فرمانده کل گردان های القسام، منع آمد و شد در تل آویو و شهر های اطراف آن برای دو ساعت از ساعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بکارگیری موشک پیشرفته قاسم علیه رژیم صهیونیستی +فیلم

بکارگیری موشک پیشرفته قاسم علیه رژیم صهیونیستی +فیلم