مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 04:052021-05-16سياسي

مشکلات ترافیکی تنها گوشه ای از مصائب منظریه است/ تعلل در واگذاری امور به شهرداری


رییس شورای شهر شهرکرد در خصوص مشکلات ترافیکی شهرک منظریه گفت: نه تنها چهارراه دکل بلکه اکثر ورودی های این شهرک مشکل ترافیکی دارند اما چون هنوز این پروژه به شهرداری تحویل داده نشده نمی توانیم در بهبود اوضاع دخالتی داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، در روزهای اخیر ویدیویی در خصوص تصادفات بالای چهارراه دکل ایرانسل در شهرک منظریه شهرکرد در فضای مجازی دست به دست می شود که اعتراض اهالی این شهرک را به دنبال داشته است، خبرنگار فارس این مشکل را از شورای شهرکرد پیگیری کرده است.

فرهاد رییسی در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد در این خصوص گفت: بررسی مشکلات ترافیکی پروسه اداری دارد، مشکل مدنظر ابتدا باید وارد شورای ترافیک شهرستان و بعد از بررسی و تصویب مشکل در شورا به مرحله اجرا برسد اما متاسفانه امورات شهرک منظریه هنوز به شهرداری محول نشده و زیرساخت های این شهرک نظیر ساخت جدول، پارک و جوی ها بر عهده نهاد دیگری است.

رییس شورای شهر شهرکرد افزود: قطعاً مشکل چهارراه دکل ایرانسل منظریه به شورای ترافیکی ارسال شده و پس از بررسی روند اجرای پرونده پاسخ قطعی در خصوص مراحل بعدی حل این مشکل را اعلام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: نه تنها این چهارراه بلکه اکثر ورودی های منظریه مشکل ترافیکی دارند اما چون هنوز این پروژه به شهرداری ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات ترافیکی تنها گوشه ای از مصائب منظریه است/ تعلل در واگذاری امور به شهرداری

مشکلات ترافیکی تنها گوشه ای از مصائب منظریه است/ تعلل در واگذاری امور به شهرداری