مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 04:052021-05-16اقتصادي

برخورد با گرانفروشی مرغ در بازار/10 مغازه متخلف تذکر جدی گرفتند


معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز با بیان اینکه مرغ به میزان کافی در بازار توزیع شده است، گفت: - کوروش مرادی، معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص آخرین قیمت مرغ، گفت: مرغ گران نشده است و طبق همان قیمت اعلامی مصوب باید به فروش برسد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت البرز با بیان اینکه همچنان نظارت و بررسی بر روند فعالیت صنوف با جدیت دنبال می شود، اظهار کرد: طی روز گذشته 10 مغازه گران فروش مرغ تذکر گرفتند و پرونده سازی صورت گرفت.

این مقام مسؤول یادآور شد: در روزهای گذشته مرغ به میزان کافی در بازار توزیع شده است و هیچ کمبودی وجود ندارد؛ گران فروشی به هیچ وجه قابل قبول نیست و برخورد جدی و قاطع با متخلفان صورت خواهد گرفت.

مرادی در پایان قیمت مصوب هر کیلوگرم مرغ را 24 هزار و 900 تومان اعلام کرد، تصریح کرد: از شهروندان خواهشمند است مرغ را گران تر از قیمت مصوب اعلامی خریداری نکنند و در صورت مشاهده تخلف آن مغازه را به سامانه 124 معرفی کنند.

انتهای پیام/ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با گرانفروشی مرغ در بازار/10 مغازه متخلف تذکر جدی گرفتند

برخورد با گرانفروشی مرغ در بازار/10 مغازه متخلف تذکر جدی گرفتند