مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 04:052021-05-16اقتصادي

بازار مرغ در آذربایجان غربی به ثبات رسید


رییس جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: دولت از مرغداری های متضرر از کرونا با تسهیلات کم بهره حمایت کند.

- اکبر کرامتی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان جزو وظایف ما به شمارمی رود، افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از واحدهای بخش کشاورزی از جمله مرغداری ها تحت تاثیر قرار گرفتند و صنعت مرغداری دچار صدمات جبران ناپذیری شد.

کرامتی با بیان اینکه لازم است دولت با در نظر گرفتن تسهیلات کم بهره ، از این واحدهای تولیدی حمایت و پشتیبانی کند، تصریح کرد: همزمان با روز شنبه 25 اردیبهشت ماه 1400 بیش از 232 تن مرغ در کشتارگاه های آذربایجان غربی کشتار و به بازارعرضه شد.

این میزان مرغ کشتار شده به تعداد 138هزار و 282 قطعه مرغ زنده با تناژ بیش از232 تن درسطح 11 کشتارگاه طیور استان تولید و روانه بازار شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون نیاز استان در روز ‍ 210 تا 230 تن است ، ادامه داد: در حال حاضر بازار مرغ در سطح استان به حالت ثبات رسیده و مشکلی در تامین مرغ مورد نیاز مردم وجود ندارد، اما باید بازرسی و نظارت ها مؤثر و کاربردی تر از گذشته انجام گیرد تا عرضه مرغ موجود در بازار به وضعیت پایداری برسد.

کرامتی اظهار کرد: نمایندگان سازمان های جهادکشاورزی و صمت و اداره کل دامپزشکی به صورت ثابت در کشتارگاه ها مستقر هستند و کلیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار مرغ در آذربایجان غربی به ثبات رسید

بازار مرغ در آذربایجان غربی به ثبات رسید