مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 04:052021-05-16دانش

پویش دست های مهربانی از سوی دانشکده علوم پزشکی آبادان برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با همکاری دبیرخانه مشارکت های اجتماعی دانشکده علوم پزشکی آبادان و به همت کانون خیریه سروش ایزد به تازگی اقدام به برگزاری پویش دست های مهربانی به منظور اطعام .

- پویش دست های مهربانی به منظور اطعام نیازمندان شهرستان آبادان و خرمشهر و اروندکنار، با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آبادان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با همکاری دبیرخانه مشارکت های اجتماعی دانشکده علوم پزشکی آبادان و به همت کانون خیریه سروش ایزد به تازگی اقدام به برگزاری پویش دست های مهربانی به منظور اطعام نیازمندان شهرستان آبادان و خرمشهر و اروندکنار کردند.

این پویش با کمک دانشجویان و کارکنان دانشکده علوم پزشکی آبادان و خیریه های سطح شهر جهت کمک به 100 خانواده نیازمند شهرستان های آبادان و خرمشهر با هزینه بالغ بر 200 میلیون ریال برگزار شد.

مبلغ مذکور، صرف تهیه و تامین 100 بسته غذایی شامل مرغ، برنج، عدس سبز، عدس قرمز، روغن، شکر، ماکارونی، رب گوجه و سویا شد و این بسته ها بین خانواده های نیازمند توزیع شدند و در خلال توزیع بسته های غذایی، اقدام به شناسایی خانواده ای نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش دست های مهربانی از سوی دانشکده علوم پزشکی آبادان برگزار شد

پویش دست های مهربانی از سوی دانشکده علوم پزشکی آبادان برگزار شد