مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 03:552021-05-16ورزشي

با اتفاقات دربی یاد دوران قاجار افتادم! / نفت آبادان مثل پرسپولیس و استقلال نیست


این پیشکسوت با اشاره کمرنگ شدن اخلاق در فوتبال و درگیری های اخیر در دربی پایتخت و بازی دو تیم سپاهان و پرسپولیس، گفت: اتفاقاتی که این روزها در فوتبال ایران رخ می دهد و هیچ کسی جوابگوی آن نیست، - با اتفاقات دربی یاد دوران قاجار افتادم! / نفت آبادان مثل پرسپولیس و استقلال نیست ایسنا/خوزستان این پیشکسوت با اشاره کمرنگ شدن اخلاق در فوتبال و درگیری های اخیر در دربی پایتخت و بازی دو تیم سپاهان و پرسپولیس، گفت: اتفاقاتی که این روزها در فوتبال ایران رخ می دهد و هیچ کسی جوابگوی آن نیست، ما را یاد دوران قاجار می اندازد.

مجید باقری نیا در گفت وگو با ایسنا، در ابتدا درباره وضعیت تیم فوتبال نفت آبادان، اظهارکرد: ابتدا باید ببینیم از نفت آبادان چقدر انتظار داریم و به چه دلیل و باید ببینیم به نفت چه امکاناتی داده شده و از آن چه می خواهیم.

آن هم از تیمی که اول فصل با محدویت نقل و انتقالات و بدون منابع مالی مشخص وارد مسابقات شد و هر طور که بود تا نیم فصل پیش رفت.

نفت در نیم فصل نیز دو بازیکن جذب کرد، بازیکنانی که به قول خودشان رفاقتی به نفت رفتند.

پس در واقع نفت آبادان مثل پرسپولیس، سپاهان، ذوب آهن و استقلال در بازار نقل و انتقالات بازیکن انتخاب و جذب نکرد و بعد تیمی با چنین شرایط، در میانه های راه نیز با مصدومیت دو بازیکن خود مواجه می شود و شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با اتفاقات دربی یاد دوران قاجار افتادم! / نفت آبادان مثل پرسپولیس و استقلال نیست

با اتفاقات دربی یاد دوران قاجار افتادم! / نفت آبادان مثل پرسپولیس و استقلال نیست