مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 03:402021-05-16سياسي

پیام کلیدی رهبر انقلاب به کاندیداهای ریاست جمهوری


حضرت آیت الله خامنه ای 21 اردیبهشت 1400 در ارتباط تصویری با نمایندگان تشکل های دانشجویی بیاناتی درباره انتخابات ایراد فرمودند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، خبرگزاری میزان بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات را بازخوانی کرده است که در ادامه می خوانید: *انتخابات پُرشور برای کشور از همه جهت مهم است.

هم از جهت حضور مردم و تحقّق مردم سالاری به معنای واقعی کلمه مهم است؛ این را دستِ کم نگیریم، نگوییم، چون در فلان حرکت دولتی، مردم حضور نداشتند پس مردم سالاری نیست؛ نه، نفْس حضور مردم برای انتخاب مسئولان کشور، از صدر تا ذیل، یک مسئله ی مهمّی است؛ مسئله ی انسانی مهمّی است، مسئله ی تمدّنی بسیار مهمّی است؛ مردم سالاری است.

بعد هم همین طور که میدانید، حضور مردم در انتخابات، بر توانایی ها و قوّت آن دولت منتخب تأثیر زیادی دارد؛ بالاخره یک دولتی انتخاب خواهد شد، یک رییس جمهوری انتخاب میشود و دولتی تشکیل میدهد؛ هر چه پشتوانه ی او بیشتر باشد، قوی تر باشد، قطعاً بهتر است و قدرت بازدارندگی کشور را بالا میبَرد، امنیّت میدهد به کشور، برای کشور آبرو ایجاد میکند؛ بنابراین مشارکت، خیلی مهم است.

* بنابراین در درجه ی اوّل، مشارکتِ بالا است، بعد انتخاب مطلوب و انتخاب خوب است تا دولتی تشکیل بشود که دارای کفایت باشد، مدیریّت لازم را داشته با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام کلیدی رهبر انقلاب به کاندیداهای ریاست جمهوری

پیام کلیدی رهبر انقلاب به کاندیداهای ریاست جمهوری