مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 03:352021-05-16اقتصادي

4 میدان میوه و تره بار در شهر اراک ایجاد می شود


شهردار اراک از برنامه ریزی به منظور احداث 4 میدان میوه و تره بار در 4 نقطه شهر در سال جاری خبر داد.

-  سعید بیاتیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارک وجود برخی مشاغل را از عوامل شلوغی مرکز شهر دانست و گفت: مشاغلی مانند میوه فروشی و سبزی فروشی هایی که در مرکز شهر هستند از عوامل اصلی حضور مردم در هسته مرکزی شهر به شمار می روند.

وی تصریح کرد: به منظور کاهش تردد مردم در هسته مرکزی شهر در سال جاری احداث چهار میدان میوه و تره بار در چهار نقطه شهر را در دستور کار داریم که اگر شرایطی را فراهم کنیم تا تقاضا از هسته مرکزی از بین برود قطعا عرضه نیز از بین خواهد رفت و ترافیک کاهش خواهد یافت.

  شهردار اراک خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه در هسته های پیرامونی شهر مردم نمی توانند خدمات مناسب را بگیرند ترجیح می دهند به مرکز شهر مراجعه کنند، ایجاد مراکز تجاری در هسته 4 و 5 شهر و احداث شهر سلامت و حضور متخصصان در حاشیه شهر تاثیر بسزایی در کاهش ترافیک مرکز شهر خواهد داشت، کاهش تمایل مردم به دریافت خدمات از هسته شهر موجب کاهش ترافیک می شود.

شهردار اراک پیرامون پیش بینی اعتبارات طرح 24 متری گفت: املاکی که در طرح 24 متری قرار دارند باید به قیمت روز کارشناسی شوند تا بتوان رقم نهایی را برای آن اعلام کرد، ضمن اینکه نحوه تعامل ما با مردم مهم است یعنی ممکن است برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 میدان میوه و تره بار در شهر اراک ایجاد می شود

4 میدان میوه و تره بار در شهر اراک ایجاد می شود