مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 03:352021-05-16سياسي

واکنش قالیباف به تعداد زیاد کاندیدا های ریاست جمهوری


رژیم صهیونیستی شر اعظم و لکه ننگ کارنامه مستکبران جهان است این رژیم نامشروع تعدی به حقوق مردم مظلوم فلسطین را به بالاترین حد رسانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (یکشنبه 26 اردیبهشت) گفت: رژیم صهیونیستی شر اعظم و لکه ننگ کارنامه مستکبران جهان است این رژیم نامشروع و جنایتکار تعدی به حقوق مردم مظلوم فلسطین را به بالاترین حد رسانده است و با هدف نسل کشی مردم فلسطین به تداوم عملیات در منطقه شیخ جراح ادامه می دهد و مردم بی دفاع و مناطق مسکونی را مستقیماً هدف بی رحمانه ترین حملات قرار داده است.

رییس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جنایات بی رحمانه اخیر این رژیم غاصب را قویاً محکوم می کنیم قلب اسلام برای فلسطین می تپد و امت اسلامی و جریان مقاومت با قدرت و اعتماد به نفس و تا پای جان بر سر آرمان فلسطین ایستاده اند و غاصبان جنایتکار صهیونیست را به سزای عمل خود خواهند رساند.

رهبران منطقه به یاری نیرو های مقاومت بشتابند وی افزود: از مقاومت و ایستادگی همه طرف ها در داخل فلسطین و خیزش مردمی درون سرزمین های اشغالی استقبال می کنیم و حامی هر اقدامی برای متوقف کردن ماشین جنایت صهیونیستی خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش قالیباف به تعداد زیاد کاندیدا های ریاست جمهوری

واکنش قالیباف به تعداد زیاد کاندیدا های ریاست جمهوری