مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 03:302021-05-16اقتصادي

سهمیه استخدامی اردبیل در بخش بیمه ای بسیار پایین است


مدیرکل سابق تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: سهمیه اختصاص یافته به استان در جذب و استخدام نیرو در حوزه بیمه ای بسیار پایین است و ما به رغم پیگیری ها نتوانستیم مجوزهای بیشتری را در جذب نیرو دریافت کنیم.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل سابق تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: سهمیه اختصاص یافته به استان در جذب و استخدام نیرو در حوزه بیمه ای بسیار پایین است و ما به رغم پیگیری ها نتوانستیم مجوزهای بیشتری را در جذب نیرو دریافت کنیم.

سعید بشرخواه در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل تأمین اجتماعی استان اردبیل اظهار کرد: به رغم سختی کار در پنج سال اخیر سعی کردیم تا در دو حوزه اعم از وصول درآمد و کنترل مصارف به نحوی عمل کنیم تا شرایط متعادلی را در درآمدها و هزینه کردها شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: اجازه ندادیم منابع ملی و درآمدهای مردمی در این بخش حیف و میل شود بلکه سعی کردیم با ارائه عملکرد مثبت در پایان سال به تمام تعهدات و برنامه های پیش بینی شده، دست یابیم.

مدیرکل سابق تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: در این پنج سال نه تنها به افزایش بیکاری استان دامن نزدیم بلکه با جلوگیری از تعطیلی واحدها و کارگاه های تولیدی تلاش شد تا از بیکاری نیروها جلوگیری شده و به نوعی کمترین پرداختی ها را در بخش بیمه بیکاری شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه استخدامی اردبیل در بخش بیمه ای بسیار پایین است

سهمیه استخدامی اردبیل در بخش بیمه ای بسیار پایین است