مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 03:252021-05-16بين الملل

گوترش باز هم به ابراز نگرانی از حملات به غزه اکتفا کرد


دبیرکل سازمان ملل بدون آنکه اقدام محسوسی برای پایان دادن به جنایات رژیم صهیونیستی در نوارغزه انجام دهد؛ به ابراز نگرانی بسنده کرد.

- به نقل از فرانس پرس، آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد، با انتشار بیانیه ای، نارضایتی عمیق خود را از کشتار غیرنظامیان در نوارغزه ابراز کرد و گفت: از حمله هوایی اسراییل به ساختمان رسانه های غزه عمیقاً متأثر شدم.

وی در ادامه این بیانیه افزود: ما از افزایش تعداد تلفات غیرنظامیان، از جمله 10 نفر از اعضای یک خانواده که در اردوگاه پناهجویان الشاطی در غزه کشته شدند، ناراحت هستیم.

به گفته گوترش، هرگونه هدف قرار دادن بی ملاحظه غیرنظامیان و رسانه ها ناقض قوانین بین المللی است و باید به هر قیمتی از آن اجتناب شود.

گوترش در حالی به ابراز تاسف از حوادث جاری در نوارغزه بسنده می کند که در پی حملات هوایی متجاوزان صهیونیست به این منطقه که از دوشنبه گذشته آغاز شده است؛ تاکنون 145 نفر ازجمله 41 کودک به شهادت رسیده اند حال آنکه شمار زخمی ها نیز هزار و صد نفر گزارش می شود.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز بامداد امروز یکشنبه، با منصفانه توصیف کردن اقدامات اخیر صهیونیست ها در نوارغزه، تهدید کرد که به حملات شدیدتر علیه فلسطینیان ادامه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوترش باز هم به ابراز نگرانی از حملات به غزه اکتفا کرد

گوترش باز هم به ابراز نگرانی از حملات به غزه اکتفا کرد