مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 03:152021-05-15دانش

1000عضوهیئت علمی در دانشگاه ها جذب می شوند/ تکمیل 250 طرح آموزشی


معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، از جذب حدود هزار عضو جدید هیئت علمی در دانشگاه ها وموسسات آموزش عالی در کشور حداقل تا پایان امسال خبر داد.

- اظهار داشت: وزارت علوم برای برنامه ششم توسعه، جذب حدود شش هزار عضو هیئت علمی در دانشگاه ها را برای 5 سال برنامه ششم هدف گذاری کرده بود که تاکنون حدود چهار هزار و 71 نفر داری شناسه رسمی شدند.

وی افزود: جذب حدود هزار عضو جدید هیئت علمی دانشگاه ها که از سال گذشته شروع و به تدریج درسال جاری نیز ادامه خواهد داشت، براساس فراخوانی بوده که دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی پیشتر اعلام نیاز کرده بودند.

احداث بیش از دو میلیون مترمربع فضای آموزشی در کشور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، همچنین از در دست اجرای دو میلیون و600 هزار مترمربع مکان های جدید آموزشی و کمک آموزشی در سراسر کشور خبر داد و اضافه کرد، همه تلاش این وزارتخانه بر این هست با توجه به وضعیت اعتباری که در کشور وجود دارد، بخشی از این طرح های در دست اجرا را حداقل تا پایان دولت دوازدهم تکمیل و افتتاح کند.

نظرپور، با بیان اینکه وزارت علوم حداقل 250 طرح آموزش را در صورت اختصاص اعتبار مورد نیاز که رقم آن حدود 800 میلیارد تومان است، بتواند تا پیش از شروع سال تحصیلی جدید قبل مهرماه بهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000عضوهیئت علمی در دانشگاه ها جذب می شوند/ تکمیل 250 طرح آموزشی

1000عضوهیئت علمی در دانشگاه ها جذب می شوند/ تکمیل 250 طرح آموزشی