مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 02:552021-05-15اجتماعي

کرونا به ارزیابی دقیق تر شناگاه ها در دریای مازندران کمک کرد


رییس اداره محیط زیست دریایی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: شرایط مطلوب تری از لحاظ بررسی دقیق تر شناگاه های مازندران در دوران کرونایی داشتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، شیوع کرونا طرح های دریا را در فصل گرم سال گذشته به تعطیلی کشاند و همین موضوع این مهم را به ذهن آورد که مرهمی بر زخم های دریا باشد که طی سال های گذشته بحث آلودگی ها و زباله و سایر مسائل اثرات جبران ناپذیری به همراه داشته است.

*184 نمونه طی یک سال از دریای مازندران کامران نصیراحمدی رییس اداره محیط زیست دریایی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران در ارتباط با آخرین وضعیت شناگاه های مازندران باتوجه به آغاز فصل گرم سال و همچنین اثرات کرونا بر دریای خزر در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: در راستای ارزیابی شناگاه ها باتوجه به تعطیلی در روزهای کرونایی به نتایج آزمایش های میکروبی اکتفا کردیم که نتایج آزمایش ها نشان  می دهد از 184 نمونه طی یک سال به این نتیجه رسیدیم چهار شناگاه آلوده در غرب مازندران داریم.

*چهار شناگاه آلوده در غرب مازندران وی افزود: دلایل احتمالی آلودگی این چهار شناگاه در غرب مازندران؛ ورود فاضلاب های شهری و خانگی به رودخانه ها و در نهایت به دریا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا به ارزیابی دقیق تر شناگاه ها در دریای مازندران کمک کرد

کرونا به ارزیابی دقیق تر شناگاه ها در دریای مازندران کمک کرد