مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 02:452021-05-15سياسي

رییسی واکسن کافی نیست، پروتکل ها را رعایت کنید


علیرضا رییسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه کووید 19 ویروس واکسن پذیر است، گفت: زدن واکسن تا زمانی که پاندمی (همه گیری) وجود دارد به تنهایی باعث جلوگیری از انتشار ویروس نیست و باید سایر پروتکل های بهداشتی رعایت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، رییسی شنبه شب با حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی در تشریح آخرین وضعیت کرونا در کشور، افزود: در حال حاضر فقط سه شهر در وضع قرمز و بیشتر شهرهای کشور در وضع نارنجی هستند یعنی پر خطر می باشند که کوچک ترین غفلت ممکن است موجب بروز وضع قرمز شود.

او ادامه داد: در حال حاضر شهرهای سلماس در آذربایجان غربی، پارسیان در هرمزگان و قلعه گنج در استان کرمان در وضع قرمز کرونایی قرار دارند و بیشتر شهرها در وضع نارنجی و حدود 168 شهر هم در وضع زرد هستند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: در موج چهارم، گونه قالب کرونا از کرونای انگلیسی بود؛ همان ویروسی که کشور انگلیس و سایر کشورهای اروپایی را دچار مشکل زیادی کرد و در انگلیس با زیرساخت های بهداشت و درمان مناسب میزان مرگ و میر را به بالای هزار و 200 نفر در روز رساند.

رییسی با بیان اینکه موج چهارم خیلی سنگین بود، افزود: تجارب 15 ماه گذشته خیلی به ما کمک کرد؛ البته روند واکسیناسیون هم به ما کمک کرد از این جهت که بر اساس اولویت بندی بیشتر کادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی واکسن کافی نیست، پروتکل ها را رعایت کنید

رییسی واکسن کافی نیست، پروتکل ها را رعایت کنید